17 czerwca 2013 roku zakończyliśmy realizację dwóch dużych przedsięwzięć

2024-11-24

1.Szkolenie na temat: „Oferta sprzedaży energii elektrycznej”, w którym uczestniczyło 1711 osób pracujących w Biurach Obsługi Klienta z całej Polski.

2.Szkolenie na temat: „Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy”, w którym udział wzięło 1301 osób, pracujących w jednym z wiodących na polskim rynku banków.

 

„Oferta sprzedaży energii elektrycznej”

 

  • E-szkolenie z zakresu sprzedaży energii elektrycznej obejmowało zagadnienia dotyczące procesu sprzedaży usługi. Średnia ocena z ankiet wypełnionych przez uczestników wyniosła 5 pkt w skali 6 punktowej, wysoko oceniona została metodyka szkolenia  materiał został poparty licznymi przykładami praktycznymi niezbędnymi w codziennej obsłudze Klientów.
  • W e-szkoleniu zawarte były liczne symulacje i ćwiczenia, które wymagały od uczestników aktywnego udziału w e-szkoleniu.
Poniżej przedstawiamy niektóre opinie z ankiet:


UID użytkownika : 15591

Bardzo pomysłowy sposób przeprowadzenia szkolenia. Dużo ważnych informacji przekazanych za pomocą obrazowych plansz. Ciekawy sposób prezentacji i realizacji szkolenia.

UID użytkownika : 5781

Bardzo wysoko oceniam możliwość szkolenia po godzinach pracy.

UID użytkownika : 13169

Doskonała forma przeprowadzania szkoleń - dostosowana do indywidualnych preferencji czasowych uczestnika.

UID użytkownika : 13030

Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia e-learningowego. Materiał jest klarowny, pomaga również w przypomnieniu niezbędnych informacji potrzebnych podczas pracy. Oby więcej takich szkoleń. Dziękuję i pozdrawiam.

UID użytkownika : 15756

Metodyka szkolenia na bardzo dobrym poziomie, bardzo dobra komunikacja.


 

„Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy”

 

  • Program e-szkoleniowy został opracowany na podstawie polityk i procedur jednego z wiodących polskich banków.  Opisane procedury są oparte, na ustawach obecnie obowiązującego prawa Polski jak i całej Uni Europejskiej. E-szkolenie zawiera liczne przykłady zachowań, na które pracownicy muszą być wyjątkowo czujni. W programie umieściliśmy liczne symulacje i ćwiczenia, na podstawie, których możliwe było badanie efektywności udziału w e-szkoleniu.