Analiza pozycji konkurencyjnej metodą punktów różnicujących
2024-11-21Metoda ta umożliwia analizę a następnie określenie macierzy kluczowych obszarów działalności Firmy wymagających zmian w celu wzmocnienia pozycji konkurencyjnej Firmy.
Metoda ta została z powodzeniem zrealizowana w kilku największych Firmach w Polsce.
Realizuje ją zespół pod kierunkiem ekspertów dr hab. Barbary Sieńko i dr inż. Jerzego Wojeńskiego.
- Metoda ta jest szczególnie przydatna dla Firm sieciowych posiadających punkty obsługi Klientów takich, jak Banki, Koncerny Paliwowe, Firmy energetyczne, Sieci Marketów itp.
- Nasze rozwiązania oparte są na autorskich narzędziach dzięki którym tworzymy strukturę macierzowo-grafową oraz profesjogramy określające w skali stenowej interpretację oraz kierunki zmian.
- Metoda ta jest bardzo skutecznym narzędziem kształtowania pozycji konkurencyjnej Firm.
- W wyniku zastosowania metody powstaje multimedialny obraz kluczowych obszarów zmian z możliwością multimedialnego zarządzania jakością oraz zmianami koniecznymi do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej.
- Metodę tę omawiamy tylko w trakcie bezpośredniej prezentacji w Państwa Firmie.
WIAB © Copyright 2024