E-szkolenie z „Procedur Obsługi Klienta”
2024-11-2120 czerwca zakończyliśmy cykl szkoleń e-learningowych z Procedur Obsługi Klientów, zawierający kluczowe moduły mające istotne znaczenie w kształtowaniu umiejętności profesjonalnej obsługi Klientów.
Dotyczyły one między innymi:
- prowadzenia profesjonalnych rozmów z Klientami w trakcie zawierania umów
- rozpoznania potrzeb Klienta
- umiejętności wyjaśniania wątpliwości i pomoc przy wypełnianiu dokumentów
- skutecznej finalizacji procesu zakończenia obsługi Klienta
Do szkolenia zgłoszono 1451 osób, które oprócz opanowania realizowanego materiału opracowanego na podstawie wewnętrznych uregulowań obowiązujących w firmie, musiały potwierdzić zdobytą wiedzę i zaliczyć test on-line.
Uzyskany wynik średniej oceny 4,8 pkt. z testu potwierdził wysoki poziom zdobytej wiedzy w tym zakresie, świadczy to o efektywności realizowanego e-szkolenia oraz dużej aktywności udziału uczestników – aż 98 % osób zaliczyło pozytywnie test końcowy i uzyskało tym samym zaświadczenie potwierdzające ukończenie e-szkolenia.
Ocena e-szkolenia w wypełnionych ankietach wyniosła 5,4 pkt. co świadczy o bardzo dobrych rozwiązaniach metodycznych, multimedialnych i organizacyjnych realizowanych e-szkoleń przez Wirtualną Internetową Akademię Biznesu.
Od września br. planowany jest kolejny cykl szkolenia e-learningowego z Procedur Obsługi Klientów – etap II.