Procedury Obsługi Klientów

2024-11-24

Ostatnio zakończyliśmy cykl szkoleń e-learningowych z Procedur Obsługi Klientów, w których uczestniczyły 1632 osoby.

Średnia ocena szkoleń z ankiet końcowych wypełnionych przez uczestników wyniosła 5,1 pkt  w skali 6 - punktowej.

Ocenie podlegały: wartość merytoryczna szkolenia, metodyka oraz organizacja.

Uczestnicy mieli możliwość umieszczenia w ankietach również dodatkowych opinii o szkoleniu.

 

Kilka z nich prezentujemy poniżej.

Pani Marzena z Łodzi

Szkolenie na wysokim poziomie. Poruszono wszystkie możliwe zagadnienia. Super kontakt z prowadzącymi - szybkie udzielanie odpowiedzi i rozwiązywanie problemów. Dziękuję. Chętnie będę uczestniczyć w kolejnych tego typu szkoleniach.


Pani Regina z Kędzierzyna - Koźle

Szkolenie to  jest doskonałe, uczy, szkoli i dostarcza przy zdawaniu dużo emocji. Szkolenie to motywuje do udoskonalenia się w pracy. Organizacja szkolenia była doskonała, forma bogata,a metody przystępne dla każdego pracownika. Polecenia były napisane bardzo dostępnym prostym i zrozumiałym dla każdego językiem. Jestem bardzo zadowolona z tego szkolenia. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.


Pan Artur z Wrocławia

Bardzo podoba mi się forma szkolenia. W dobie internetu można właściwie w każdej chwili z każdego miejsca połączyć się z plaformą WIAB i skorzystać z programu. Pomysł o tyle dobry, że można zaglądać tam i powtórzyć przerobiony materiał. Pozdrawiam.


Pani Renata z Przeworska

Jak zwykle szkolenie przygotowane perfekcyjnie, gratuluję Państwu /na marginesie wiem jakie zrobiłam błędy za szybkie kliknięcie niestety/ jestem pracownikiem, który pracuje rok i parę dni nigdy wcześniej nie uczestniczyłam w tego typu szkoleniach ,dlatego tym bardziej gratuluję Państwu tak wysokiego poziomu merytorycznego. Pozdrawiam.


Pani Małgorzata z Piotrkowa Trybunalskiego

Szkolenie bardzo potrzebne.Wskazuje przykłady praktycznego wykorzystania obowiązujących procedur.Ugruntowuje posiadaną wiedzę,a także poprzez ćwiczenia pozwala zapamiętać obowiązujące terminy, druki, potrzebne do wykorzystania w konkretnych sytuacjach w pracy z klientem. Sposób organizacji i dostępność bez zarzutu.


Pan Tomasz z Tych

Jestem kolejny raz bardzo pozytywnie zaskoczony tak wygodną formą szkolenia i komunikowania się z Państwem, jest to bardzo duża przyjemność w tym bardzo pędzącym świecie.


Pani Izabela z Wałcza

Jest to moje drugie szkolenie tego typu i podoba mi się taka forma przypomnienia sobie wiadomości i podsumowania wiedzy poprzez ćwiczenia i testy. Ponadto miałam okazję skorzystać  z pomocy trenerów i ta przebiegła celująco.Jestem pod wrażeniem.


Pani Krystyna z Siedlec

Szkolenie przydatne w pracy zawodowej, dogodna forma szkolenia, można  je odbyć nie będąc w pracy -ale nawet na wypoczynku "sanatorium w Ustce", pozdrawiam.


Pan Mirosław z Lublina

Bardzo dobry sposób szkolenia, które pozwala na dowolne dysponowanie czasem nauki. Materiał zawarty w szkoleniu jest bardzo przydatny w codziennej pracy,a kurs w formie nauki i pytań jest dla mnie łatwiej przyswajalny, niż bycie tylko uczestnikiem kursu. Pozdrawiam i dziękuję.