Procedury Obsługi Klientów
2024-11-24Ostatnio zakończyliśmy cykl szkoleń e-learningowych z Procedur Obsługi Klientów, w których uczestniczyły 1632 osoby.
Średnia ocena szkoleń z ankiet końcowych wypełnionych przez uczestników wyniosła 5,1 pkt w skali 6 - punktowej.
Ocenie podlegały: wartość merytoryczna szkolenia, metodyka oraz organizacja.
Uczestnicy mieli możliwość umieszczenia w ankietach również dodatkowych opinii o szkoleniu.
Kilka z nich prezentujemy poniżej.
Pani Marzena z Łodzi
Szkolenie na wysokim poziomie. Poruszono wszystkie możliwe zagadnienia. Super kontakt z prowadzącymi - szybkie udzielanie odpowiedzi i rozwiązywanie problemów. Dziękuję. Chętnie będę uczestniczyć w kolejnych tego typu szkoleniach.
Pani Regina z Kędzierzyna - Koźle
Szkolenie to jest doskonałe, uczy, szkoli i dostarcza przy zdawaniu dużo emocji. Szkolenie to motywuje do udoskonalenia się w pracy. Organizacja szkolenia była doskonała, forma bogata,a metody przystępne dla każdego pracownika. Polecenia były napisane bardzo dostępnym prostym i zrozumiałym dla każdego językiem. Jestem bardzo zadowolona z tego szkolenia. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.
Pan Artur z Wrocławia
Bardzo podoba mi się forma szkolenia. W dobie internetu można właściwie w każdej chwili z każdego miejsca połączyć się z plaformą WIAB i skorzystać z programu. Pomysł o tyle dobry, że można zaglądać tam i powtórzyć przerobiony materiał. Pozdrawiam.
Pani Renata z Przeworska
Jak zwykle szkolenie przygotowane perfekcyjnie, gratuluję Państwu /na marginesie wiem jakie zrobiłam błędy za szybkie kliknięcie niestety/ jestem pracownikiem, który pracuje rok i parę dni nigdy wcześniej nie uczestniczyłam w tego typu szkoleniach ,dlatego tym bardziej gratuluję Państwu tak wysokiego poziomu merytorycznego. Pozdrawiam.
Pani Małgorzata z Piotrkowa Trybunalskiego
Szkolenie bardzo potrzebne.Wskazuje przykłady praktycznego wykorzystania obowiązujących procedur.Ugruntowuje posiadaną wiedzę,a także poprzez ćwiczenia pozwala zapamiętać obowiązujące terminy, druki, potrzebne do wykorzystania w konkretnych sytuacjach w pracy z klientem. Sposób organizacji i dostępność bez zarzutu.
Pan Tomasz z Tych
Jestem kolejny raz bardzo pozytywnie zaskoczony tak wygodną formą szkolenia i komunikowania się z Państwem, jest to bardzo duża przyjemność w tym bardzo pędzącym świecie.
Pani Izabela z Wałcza
Jest to moje drugie szkolenie tego typu i podoba mi się taka forma przypomnienia sobie wiadomości i podsumowania wiedzy poprzez ćwiczenia i testy. Ponadto miałam okazję skorzystać z pomocy trenerów i ta przebiegła celująco.Jestem pod wrażeniem.
Pani Krystyna z Siedlec
Szkolenie przydatne w pracy zawodowej, dogodna forma szkolenia, można je odbyć nie będąc w pracy -ale nawet na wypoczynku "sanatorium w Ustce", pozdrawiam.
Pan Mirosław z Lublina
Bardzo dobry sposób szkolenia, które pozwala na dowolne dysponowanie czasem nauki. Materiał zawarty w szkoleniu jest bardzo przydatny w codziennej pracy,a kurs w formie nauki i pytań jest dla mnie łatwiej przyswajalny, niż bycie tylko uczestnikiem kursu. Pozdrawiam i dziękuję.