Standardy Jakości Obsługi Klienta

2024-12-04

W dniu 17.01.2014 zakończyliśmy e-szkolenie dla 409 osób dotyczące szczegółowych wytycznych, mających zapewnić jak najwyższą jakość obsługi Klientów Banku. Szkolenie zostało przygotowane dla pracowników placówek jednego z wiodących polskich Banków. E-szkolenie oprócz przekazania informacji dotyczących standardów bankowych obsługi Klienta, miała na celu również rozwój umiejętności sprzedażowych. E-szkolenie cieszyło się bardzo dobrą opinią uczestników, średnia ocena z ankiet wyniosła 5,1.

Na tę ocenę składały się:

1. Ocena wartości merytorycznej e-szkolenia   
2. Ocena przygotowania multimedialno-graficznego
3. Komunikacja z WIAB podczas trwania e-szkolenia
4. Organizacja szkolenia

Poniżej przedstawiamy kilka opinii uczestników:

"Szkolenie przydatne w codziennej pracy."
"Czytelne i bardzo proste szkolenie-super przypomnienie obowiązujących zasad w Banku."
"Bardzo wygodna forma szkolenia, przekazywane treści jasne i czytelne."
"Bardzo - miłe i przyjemne szkolenie. Utrwalające, przypominające. :)"