Standardy Jakości Obsługi Klienta
2024-12-04W dniu 17.01.2014 zakończyliśmy e-szkolenie dla 409 osób dotyczące szczegółowych wytycznych, mających zapewnić jak najwyższą jakość obsługi Klientów Banku. Szkolenie zostało przygotowane dla pracowników placówek jednego z wiodących polskich Banków. E-szkolenie oprócz przekazania informacji dotyczących standardów bankowych obsługi Klienta, miała na celu również rozwój umiejętności sprzedażowych. E-szkolenie cieszyło się bardzo dobrą opinią uczestników, średnia ocena z ankiet wyniosła 5,1.
Na tę ocenę składały się:
1. | Ocena wartości merytorycznej e-szkolenia |
2. | Ocena przygotowania multimedialno-graficznego |
3. | Komunikacja z WIAB podczas trwania e-szkolenia |
4. | Organizacja szkolenia |
Poniżej przedstawiamy kilka opinii uczestników:
"Szkolenie przydatne w codziennej pracy."
"Czytelne i bardzo proste szkolenie-super przypomnienie obowiązujących zasad w Banku."
"Bardzo wygodna forma szkolenia, przekazywane treści jasne i czytelne."
"Bardzo - miłe i przyjemne szkolenie. Utrwalające, przypominające. :)"