Zakres tematyczny e-szkoleń i szkoleń Blended Learning
2024-11-21Dzięki wieloletniej współpracy z zespołem wybitnych ekspertów, jesteśmy w stanie przygotować szkolenia na każdy wymagany temat i dostosować go ze specjalistami Firm do jej specyfiki i potrzeb.
DEDYKOWANE SZKOLENIA E-LEARNING I BLENDED LEARNING
Przedstawiamy Państwu przykładowe tematy szkoleń dla kadry menedżerskiej i personelu Firm, służących podniesieniu wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania oraz sprzedaży i obsługi klienta, które przygotowała i realizowała Wirtualna Internetowa Akademia Biznesu.
Proponowane szkolenia mogą być realizowane w technologii Blended learningu, w której szkolenia stacjonarne powiązane są ze szkoleniami e-learningowymi i stanowią integralną całość merytoryczną i metodologiczną.
Mogą również zostać zrealizowane tylko w formule e-learningowej z interakcją z trenerem lub bez interakcji lub tylko w formie warsztatów stacjonarnych.
Sposób realizacji, zakres tematyczny, czas realizacji oraz koszty realizacji poszczególnych tematów szkoleń ustalamy z zainteresowaną Firmą biorąc pod uwagę jej oczekiwania, przewidywaną liczbę uczestników szkoleń oraz ich poziom wiedzy i umiejętności.
Zapewniamy kompleksowe przygotowanie i realizację szkoleń w tym również obsługę logistyczną uczestników (transport, zakwaterowanie, wyżywienie uczestników) w przypadku szkoleń stacjonarnych.
W przypadku szkoleń e-learningowych zapewniamy kompleksowe zarządzanie w tym m. in. poinformowanie uczestników o terminie i zasadach uczestnictwa, bieżący monitoring udziału w szkoleniach, aktywizowanie uczestników, a po zakończeniu szkolenia przygotowanie raportu o jego efektach merytorycznych.
Szkolenia dla kadry menedżerskiej
- Controlling.
- Metody i techniki podejmowania i optymalizacji decyzji kierowniczych.
- Praktyczne aspekty prawa gospodarczego i cywilnego w zarządzaniu Firmą.
- Praktyczne aspekty prawa pracy w działalności menedżera.
- Prawne aspekty zawierania umów.
- Psychologiczne aspekty zarządzania.
- Public relations. Profesjonalne prowadzenie prezentacji.
- Rachunkowość w zarządzaniu Firmą.
- Rozwiązywanie konfliktów w zespole pracowniczym.
- Skuteczne motywowanie pracowników.
- Sztuka negocjacji.
- Umiejętność twórczego rozwiązywania problemów.
- Zarządzanie czasem.
- Zarządzanie finansami.
- Zarządzanie jakością.
- Zarządzanie logistyką.
- Zarządzanie marketingiem w warunkach silnej konkurencji.
- Zarządzanie projektami i procesami.
- Zarządzanie przez cele.
- Zarządzanie ryzykiem.
- Zarządzanie sprzedażą i obsługą Klienta.
- Zarządzanie strategiczne.
- Zarządzanie zespołem.
- Zarządzanie zmianą.
- Inne dostosowane do potrzeb Firmy.
Szkolenia dla personelu
- Jak radzić sobie ze stresem w pracy zawodowej?
- Komunikacja w zespole pracowniczym.
- Kultura organizacyjna Firmy.
- Kultura serwisu.
- Obsługa reklamacji.
- Praktyczne aspekty prawa pracy dla pracowników służb kadrowych.
- Procedury obsługi Klientów.
- Profesjonalna sprzedaż nowego produktu.
- Profesjonalna sprzedaż produktów i usług bankowych.
- Profesjonalna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych.
- Profesjonalne prowadzenie sekretariatu szefa.
- Profesjonalne techniki sprzedaży produktów i usług.
- Profesjonalny wizerunek pracownika obsługi Klientów.
- Rachunkowość dla pracowników księgowości.
- Sztuka negocjacji w procesie sprzedaży.
- Sztuka profesjonalnych zachowań językowych w trakcie prezentacji i autoprezentacji.
- Sztuka skutecznej sprzedaży i obsługi Klienta.
- Teleobsługa.
- Inne dostosowane do potrzeb Firmy.